Regulamin ocen i recenzji
Publikowane oceny dotyczące produktów pomagają innym klientom w wyborze towaru. Podzieliliśmy je na oceny w formie gwiazdek oraz recenzje tekstowe.
Na czym polega wystawianie ocen i recenzji produktów?
Klient wystawia ocenę w formie gwiazdek - 1 gwiazdka to najniższa ocena, 5 gwiazdek to ocena najwyższa. Z ocen następnie obliczana jest średnia, którą prezentujemy dla poszczególnych produktów wraz z informacją o liczbie przyznanych ocen na każdym poziomie (liczbie gwiazdek) oraz procentowym odsetku rekomendacji. W ocenie w formie gwiazdek uwzględniamy wszystkie zweryfikowane i niezweryfikowane zakupy (różnica między zweryfikowanymi i niezweryfikowanymi zakupami została opisana poniżej).
Ponadto klient może również wystawić recenzję tekstową w formie listy zalet i wad produktu oraz ich słownego opisu.
Jeśli niektóre oceny zawierają wyłącznie gwiazdki, oznacza to, że klient nie skorzystał z opcji recenzji tekstowej.
Kto może wystawić recenzję?
Oceny i recenzje mogą być wystawiane przez wszystkich zarejestrowanych klientów.
Jak weryfikujemy recenzje?
Po wystawieniu oceny system zweryfikuje, czy klient kupił dany produkt, czy nie. Jeśli odnotujemy, że recenzent faktycznie kupił oceniany produkt, recenzja zostanie oznaczona jako .
Recenzje oznaczone jako zawierają recenzje produktu, który klient mógł kupić poza naszym portalem.
Zasady tworzenia ocen i recenzji
Twoje osobiste doświadczenia z zakupionymi u nas produktami są dla nas mile widzianą informacją zwrotną i mogą służyć jako cenna inspiracja dla innych klientów. Pisząc recenzję, postępuj zgodnie z poniższymi punktami.
- Twoja recenzja nie może być wulgarna ani obraźliwa dla innych.
- Nie używaj w swojej recenzji linków do innych stron internetowych.
- W swojej recenzji opisz zgodnie z prawdą swoje własne doświadczenia z produktem. Nie twórz zduplikowanych recenzji.
- Dbaj o ochronę swojej prywatności. W recenzji nie umieszczaj swoich danych osobowych ani danych stron trzecich.
- Nie kopiuj tekstów innych osób.
- Twoja ocena musi być stosowna i związana z samym produktem, nie z przesyłka, płatnością lub innymi usługami.
- Jeśli towar dotarł uszkodzony, nie pisz recenzji na ten temat, ale skontaktuj się z naszym działem reklamacji.
- W ramach oceny nie umieszczaj pytań. Jeśli masz pytania dodatkowe dotyczące zakupionego towaru, skorzystaj z zakładki dotazů na detail produktu lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
- Kytary.pl zastrzegają sobie prawo do niepublikowania lub usunięcia recenzji, które w jakikolwiek sposób naruszają powyższe zasady lub obowiązujące przepisy prawa.